Follow by Email

Thursday, 28 July 2011

benci DIA!!!!!!!!!!!

Ya ALLAH.....aq btol2 sedih..knape mesti mengingtkan aq pd dia???aq x nk ingt lg...biarlah sume tu hnye kenangan mse lalu.....tp kenape setiap kali aq mampu melupakannye...pasti KAU menggerakkan ati aq tuk mengingati nye kembali....Ya ALLAH...sakit sgt Ya ALLAH.....y dia pun 1...knpe nk ingt lg dh kisah lme???sje je nk mention kat wall tu...nk suh org sume tgk le...konon ramai sgt y suke ko ke???ape ntah.....eeeeiiiii!!!!!!aq benci ar mcm ni pnye perasaan....rse mcm nk g jauh2 jew......sengal tahap cipan!!!!!!!!!

Tuesday, 19 July 2011

cinta nan sejati...

Cinta sejati adalah apabila kita masih mampu tersenyum sambil mendoakan kebahagiaan untuknya walaupun kita tahu hakikatnya kita terpaksa melepaskannya pergi.....

Erm.......pernah x korg ade perasaan pd sape2 pun ar...xkire ar dia suke kat korg @ korg y suke pd dorg......sedar x korg...hakikat nye perasaan tu adlh anugerah drpd ALLAH tuk sume org y nama nye manusia....semua org kat dunia ni berhak tuk mendapat kebahagiaan mereka sdri...oleh itu,jgn sekali-kali korg sekat kebahagiaan y menanti korg...cth paling dkat...terima lah walau siapa pun y cube menghampiri korg...sbb kt x pernah tau sape insan y telah ALLAH ciptakan tuk kt.....kt hnye akan sedar, itu adlh org nye bile org tu telah melangkah pergi....sebaik-baiknye hargailah mereka sblm terlambat...krn ALLAH hnye memberi peluang tuk kt mendapatkan cinta nan sejati hnye sekali seumur hidup...andai nye ia telah melangkah pergi mgkin sukar tuk kt mencari pengganti y sama spt nye......hahahah aq ni pandai ckp org....tp hakikat nye aq sdri seolah2 menyekat kebahagiaan aq hnye krn perkara2 remeh y ade dlm hidup aq....penat dh kwn baik aq, cik S berleter pd aq....bkn aq x cube...aq penah cube memberi ruang tu pd insan lain...tp nmpk nye ia hnye memberi kekecewaan jew....dan kdg2 tu ati aq berdetik bahawa ssorg tu akan dtg kembali...walau aq sedar peratus tuk dia kembali pd aq adlh kurang dr 10%.....tp knape aq begitu setia menanti dia????knape ati aq sering berdetik nama dia pd saat aq telah mule melupakannye???setiap kali itu juga akn terjadi sesuatu y akn mengingatkan aq pd nye....wah2...kan dh tebanyak lak aq cite....kantoi sudah!!!!!! uupppsss......anyway..juz sharing..jgn lah korg membuta kan mata hati korg hnye krn korg menanti sesuatu y x pasti....ingt..ALLAH sgt adil dlm segala perkara.....oleh itu,kembali lah pd ALLAH...DIA punye penyelesaian bg sume mslh....jgn mengalah dlm trus mencari CINTA NAN SEJATI.........SmiLe aLwAyZz..... =)