Follow by Email

Saturday, 22 September 2012

Ntah SmpaI BiLer..........TaPi Aq TeTaP pErLu BeRsAbAr...........(+_+)

SaLaM sume......aq nk tulis lg ar.......erm,kali ni aq nk tulis perkembangan ant aq n si En.F.......mmg aq penah ckp y aq dh xnk cite pasal dia....tp rse mcm x leh ar....sbb kat sni je ar y aq leh luahkan ape y ade dlm ati aq.....ok.....sejak dr 1 Ogos 2012 aq dh x msg langsung dia......sbb aq nekad nk bg dia ruang mennyedari kehadiran aq....sbb ramai y ckp...ble aq alwayz msg dia....dia xkan penah rse kehadiran aq.....so,aq stop msg dia....aq nk tgk reaksi dia.......mule2 dia biasa je......ari2 aq dok check hp....kot2 dia akn msg aq.........smpai le ke 6 Ogos aq tggu......ble cik.N tnye mcm mne ngan En.F, aq hnye mampu jwb: "aq dh redha andai sememangnye dia bkn utk aq.......sbb dh masuk 6 ari dia sepi tnpe ape2 berita"........Cik.N hnye jwb....sabar yerk....xpe truskan jalan.........tp, knape....ble ati aq mule dh menerima ketidakhadiran dia......pasti dia muncul semula????erm, 7 Ogos dia muncul semula......n kemunculannye hnye seketika cume.......adakah benar aq tiada erti dlm hidup nye???krn selepas kemunculannye 7 Ogos.....dia trus kembali sepi.....Ya ALLAH....sehingga bile aq perlu menjadi penanti sebegini????aq yakin kini.....dia tidak akn mencari ku tnpe sbb n keperluan........dia diam trus membisu.....mse raya 19 Ogos aq anta msg mohon maaf klu ade sebarang kesilapan.......dan dia hnye men'forward' slh 1 msg y byk2 dia dpt.........adekah msg aq tu langsung x memberi erti pd dia???aq seikhlasnye meminta maaf ats segala slh silap aq.....krn aq tau, aq byk wat dia terasa hati.......oleh itu,aq mahu kembali berbaik dgn nye....tp knape ini y aq terima......mse g konvoi raya 24 Ogos, aq dpt tau lg 1 kebenaran.........dia masih menyimpan perasaan pd kak A.......so,korg rse patt ke aq trus tggu si dia???sedangkan aq mcm dh tau je ape y akn jd.....adekah aq hnye membuang waktu aq sdri???Ya ALLAH,knape aq diperdengarkan bnde ini???adakah utk aq memahami n sedar siapa aq tuk dia y sbnrnye???En.F.........andai btollah kt bkn ditakdirkan sbg TEMAN.....tlg lah masih n sudikanlah mengganggap aq sbg sorg KAWAN @ SAHABAT dunia akhirat........aq tiada sesiapa disini.....aq hnye menumpang kasih kwn,shabat n teman y sudi shj.......tp 1 soalan aq.....seandainye kau masih mengharapkan kak A kembali kpd kau....knape mesti kau seumpama memberi hrapan pd aq???aq x slh @ mrhkan ko....cume aq terkilan krn aq terpaksa n perlu lalui bnde ni tuk kali ke-2..............smalaman aq berfikir....knape kt semakin JAUH????ape slh y dh aq wat sehingga kau menjauhkan dri dr aq...........kt pernah berjanji tuk sme2 berbincang andai ada slh fhm.....n skang ni aq ingin bertanye pd ko....tp SAYANG sekali sbb kau masih x menjawab soalan aq sehingga kini.....aq akn trus tggu jwpn ko.......Ya ALLAH, spt kata kak M---h....aq perlu bg dia waktu.....n skang ni aq memberi dia ruang waktu.....fkirlah demi kebaikan ko......pilih lah mne y ko rse patt n perlu....jgn lah kau risau bagaimana keadaa aq.....erm,mulai dr ari ni aq akn hnye msg ngan dia tuk perkara2 y penting shj.....selain itu,aq xmau lyn....wahai hati.....kuatlah ko mse hadapi dia.......erm,lg pun pembedahan aq dh pun lpas.......erm,perit sgt....kali ni aq btol2 x bgth dia....aq hnye minta bantuaan miza tuk bgth dia.....bkn aq x sudi...y pertamanye...aq x mampu lihat dia sedih krn aq....sbb mse first operate dlu dia sgt2 sedih tgkk aq sakit....selebihnye aq sdar bhawa aq bkn sape2 tuk dia...sbb buktinye dpn mata...lpas aq dh operate pun bkn nye dia amik tau pape pun...malah semakin jauh.....erm,xpe le.....aq x kisah..n aq cube tuk membiasakan dia tiada disisi....erm.....ntah le.......Kak D semakin jauh dr aq......aq xpasti punca nye.........Cik.S pun ade mslhnye sdri.....aq x mau sshkan dia lg......y Cik Afie pun sme.....dia sdri terkejar n kesusahan......aq x mahu sshkan mereka.......mak....bapak....kali ni aq dh fhm erti SEPI......n krn inilah En.Sy srh aq cepat2 cri teman......tp nk wat mcm mne.........teman sejati sgt ssh tuk dicari.........mak.....bapak....aq xnk sshkan adik n kakak.......dorg ade hal masing2.....tp mcm mne aq???lg pun doc pun ckp.....dia x meletakkan hrapan y tggi tuk second operate ni.......y kali ni hnye mencube nasib................so,korg rse layak ke aq ni ngan En.F??aq ni dh nk pekak......so,aq x mahu meletakkan ape2 hrapan lg.....cukuplah aq kecewa sebelum iini.....aq btol2 dh penat.......maak......aq nk mencari tmpt y bleh menumpang seketika......tp smpai skang ni x jmpe.....xtau le samada akn jmpe @ x.....mak....n bapak.....doakan ea...........ok,....try ur best...........thankz 4 everything that i already feel it.........aq akn trus melangkah walau ia sgt2 berduri n perit....krn aq tau.....1 hari nti pasti akn ade sinar y menanti......cume ia terlalu lambt tuk aq merasainye......  Kesabaran itu penting dalam sesebuah perhubungan….bertolak ansur dan memberi sedikit ruang untuk mengalah kadang bukan bererti satu kesalahan dan kekalahan….krn ape y penting bukan kemenangan….tapi kepentingan sesebuah hubungan itu agar lebih terjalin……….....KeEp SmiLe.......(+_+)