Follow by Email

Wednesday, 18 April 2012

lebih sakit menahan airmata yang nak jatuh daripada mengesat airmata yang dah jatuh :'(

Ya ALLAH.....aq x layak nk mempersoalkan ape2.....aq sedar sape aq di sisi MU......aq hnye insan biasa....tp aq btol2 x mampu......terduduk aq tnpe kata........lepas 1 dugaan KAU beri 1 lagi dugaan........x tertanggung rasenye aq..........aq redha andai aq sememangnye ditakdirkan jadi "istimewa" dimata sume org......tp bagaimana harus aq redha andai aq terpaksa redha andai aq perlu pergi dalam keadaan semua org x tau n mengapa????Ya ALLAH...berat dugaan MU pd aq.......Ya ALLAH.....sesungguhnye aq br ingin mencipta ruang  utk dia.....tp mengapa terlalu awl KAU mencantaskan nye???adakah krn KAU ingin aq sakit dlu sblm merana lbh teruk????Ya ALLAH....aq btol2 terduduk tnpe daya tuk menghadapi dugaan MU..........mak,kak jun tau n sedar y kak jun x layak mempersoalkan walau sebesar zarah pun dugaan y ade.....tp kak jun tetap nk tnye.....kenapa aq y KAU pilih?????knape bkn org lain????KAU dh ambil MAK....KAU ambil BAPAK.....kini knape KAU nk ambil semua sekali?????abis ape y tinggal tuk aq meneruskan kehidupan ini???Ya ALLAH........klu benar aq ade wat kesalahan besar y menjadi punca KAU ambil sume tu dr aq......aq mohon pd KAU....ampun kan  aq Ya ALLAH......aq btol2 x terdaya lagi..........aq perlukan sokongan mereka.........mak,kak jun x leh pasrah lagi...kak jun btol2 sedih n perit sgt hati ini.....mak kak jun nk bangkit semula......kak jun xnk sedih mcm ni.......mak,....bapak............kak jun btol2 nk bangkit........kak jun masih mencari dahan tu mak....kak jun xnk mereka jd dahan tu hnye krn SIMPATI pd kak jun......tp kak jun yakin....x semudah itu tuk kak jun berjumpe dgn dahan tu tnpa ade rse simpati dlm hati dia.....tp kak jun akan cri juga....klu x jmpe juga......kak jun akn CUBE redha n meneruskan ape y terhenti hingga hujung nyawa kak jun mak................Ya ALLAH......KAU y mengetahui semua nye.......andai benar ini adlh y TERCIPTA untuk aq......aq akn blaja menerimanye ngan ati y terbuka....tp sejujurnye.....ia sgt2 payah..................sahabat....maafkan aq krn aq xmampu tuk bercerita dgn kalian....krn ia ade kaitan dgn org2 n insan2 y berada disekeliling anda semua...........walau ape pun....aq TETAP sayang korg hingga nyawa bercerai dari badan.............FRIENDSHIP NEVER eND.................