Follow by Email

Wednesday, 2 July 2014

DiHaRi BaHaGia MeReKa LaGi.........

hahahha...maaf le terlambt nk update...ini cerita di bulan June........Well...well.....spt y diberitahu...kini tibe lah ari bhagia Pn.A.......alhamdullillah...selesai sumenye dgn selamatnye....beliau telah menjadi Pn.A......aq syukur sgt2...sbb selama ini aq mengimpikan utk hadir ke majlis mereka berempat....n...alhamdullillah....aq dpt tunaikan hasrat hati ni.......erm....masa semakin mencemburui ku.....sorg demi seorg melangkah ke alam baru......next will be Kak M.....then adik ku n menurut diblkg kak I.....then bermulalah kehidupan ku sendirian......huhuhuhuhu...ntah lah...pd ketika itu...mampukah aq meneruskannye sendirian......ari tu aq ade bgth pd PN.F..n..Pn.M...psl aq nk kuar....dorg mcm xsetuju...n...dorg suh aq bg alasan y kukuh n bkn lah berkaitan ngan hati...mmg sesungguhnye tiada kaitan dgn hati....aq btol2 xmampu.....xmampu utk meneruskan secara sendiri.....lg pula...hbgn aq ngan dia juga xspt dlu y aq bleh utk bercerita ape shj.....dia bkn lah insan y aq kenal dlu....he totally change!!!sgt2.....ble aq cite pd housemate n Pn.A..mereka setuju krn...bg mereka cukuplah aq menjadi mangsa boneka dia......smpai mse aq perlu melepaskan hati aq supaya tidak trus menjadi bahan boneka mereka....aq yakin dia pasti bleh mencari pengganti aq.....krn ramai yang mendampingi dia.....dia bleh memilih dari kalangan mereka sendiri......n...last aq bgth pd dia.....nk tau ape jwpn dia????ini jwpnnyer....."ok,klu mcm tu baik bubarkan je FTS tu..."....lihatlah jwpn mudah dari beliau.....aq xtau nk ckp ape.....tp pd aq...tu jwpn org x profesional...ko bkn nk bincang @ tnye ape mslhnye......trus ko lompat kpd kesimpulan n keputsan.....sorry to say.....you are really change....ko bkn lg org y aq kenal dlu......org y aq kenal dlu akn ajk berbncang....bkn lah semudah itu membuat kptsan.....n...ats dasar konon nye mrh pd aq...sehingga skang ni ni senyap n xrespon langsung pd ape y aq ckp kan......ah!lantak le ko...klu ko rse aq kena ikt ckp ko...ko silap.....cukuplah lakonan ko tu depan sume org...konon ko sgt baik...aq masih bleh bertahan utk tidak memberitahu pd mereka siapa sbnrnye ko.......krn aq tau karakter Pn.F....n..Pn.M...mereka xkan tinggal diam klu mereka tau ape y dh ko wat pd aq......aq hnye bercerita pd housemate,Pn.S...n..Pn.A je....sbb aq tau mereka mcm mne....n...spt mne jwpn Pn.A.....Pn.F n Pn.M tidak tahu perkara sbnr....sbb tu dorg tidak bersetuju dgn ape y aq nk wat......ntah le....mgkin dr sudut negatif ia akn memberikan kesan y sgt besar...ramai y akn menunding jari pd ko...sbb tu mereka tidak bersetuju....tp...dr sudut positif....aq akn lbh terurus dgn kehidupan aq sdri......biarlah aq spt tidak bercmpur dgn org....krn aq sdri ade perancangan aq sdri......perancangn utk membina kerjaya..n...impian aq sdri tnpe byangan sape2.......so....aq dh xkisah org nk ckp aq ape pun...sbb aq xpernah kisah ckp org....y aq kisah ckp ALLAH pd aq......aq rse dgn cara tu mgkin aq akn lbh bhagia tnpe mereka2 y sgt annnoying!!so...u'olls.....please stay away from me!!don't u dare to come over me right now......i'm who i'm.....if you want...you can take it....if not....you just leave it ok!i don't care at all......&...aq juga redha andai aq benar2 tinggal sorg2...krn selama ini juga aq mmg slalu tinggal sorg......insya-ALLAH....aq tahu..ALLAH slalu ade dgn aq andai aq x meninggalkan NYA......mak...bapak.....aq akn cube trus kuat demi masa depan aq sendir....biar lah sume tu menjadi sejarah kehidupan aq.....aq akn mulekan yang baru.......

No comments:

Post a Comment